Crawl for voksne

Tekniksvømning for voksne

I Svømmeklubben NORD oplever vi en stigende interesse fra voksne, som gerne vil lære at svømme især crawl, rygcrawl og brystsvømning. Holdet hed tidligere "Crawl for voksne", men er udviddet til også at rumme teknikinføring i de to andre stilarter.

Formål

Holdet er for svømmere med et sparsomt kendskab til stilarterne crawl, rygcrawl og brystsvømning, som ønsker at lære den basale teknik og vejrtrækning.

Vores dygtige instruktør hjælper dig med de forskellige teknikker, og undervisningen vil aldrig gå hurtigere frem end du kan følge med.

Alle kan deltage på voksenhold i NORD, fra de er fyldt 16 år.

Dette hold træner én gang om ugen. Vil du hellere på et én-dags-kursus, skal du kontakte kontoret via mail til kontakt@svommeklubbennord.dk

Alle børn og unge under 18 år kan kontakte den lokale fritidsvejleder direkte på:
Mail: MHPE-JV@AALBORG:DK

Få økonomisk støtte til kontingent og udstyr i hele 2024.

Se holdtider og tilmeld dig "Crawl for voksne" her »

Obs!

Vi gør opmærksom på, at holdtider kan blive slettet og/eller flyttet med 4 ugers varsel, såfremt der er få eller ingen tilmeldinger på hold.