Sprint

I NORD kan vi tilbyde svømning på Sprint for svømmere, der kommer fra direkte K-holdene - både i egen klub, men også fra andre klubber. Holdet er oprettet, for at gøre tilbuddene til unge svømmere bredere, samt for svømmere, der ikke ønsker at fortsætte med at svømme konkurrencesvømning på samme plan som tidligere.

Der er fokus på det sociale fællesskab til træningerne. Der tilbydes 2 træninger om ugen, med en træner på kanten til mandagstræningen. Der tilbydes programmer til dem der har lyst til dette.

Der er ikke mødepligt til træningerne, men dog pligt til at melde afbud via "MinProfil" på hjemmesiden.
(Gå til "Træningskalender" --> Find den træning, du ikke kan deltage i --> Vælg "NEJ" og "GEM")

Der tilbydes 2-3 udvalgte stævner, for dem som har lyst.

Alle børn og unge under 18 år kan kontakte den lokale fritidsvejleder direkte på:
Mail: MHPE-JV@AALBORG.DK

Få økonomisk støtte til kontingent og udstyr i hele 2024.

Træningstider
Sprint træner på følgende tidspunkter:

Mandag 20:15-21:15

Gl. Lindholm

Torsdag 19:45 - 21:00

Svømmeland

Obs!

Vi gør opmærksom på, at holdtider kan blive slettet og/eller flyttet med 4 ugers varsel, såfremt der er få eller ingen tilmeldinger på hold.

Tilmeldingslink

Klik her for at tilmelde dig til forårssæsonen 2024.

OBS! Det er kun de svømmere, der har forudgående aftale med cheftræneren/holdets trænere, der skal tilmelde sig via dette link.
Tilmeldinger uden forudgående aftale fjernes.