ImpulsPuljen støtter Ungdomsholdet

29-05-2024

Pensionsselskabet Velliv og DGI er gået sammen om at give unge egne midler til at få flere unge til at blive aktive i og omkring idrætsforeningerne - på de unges egne præmisser. Med samarbejdet støtter Velliv op om at øge idrætsdeltagelsen blandt unge, og samarbejdet skal bidrage til at man tænker nyt i idrætsforeningerne. Pengene skal være med til at styrke den fysiske og mentale sundhed hos de unge i fællesskaberne. Velliv og DGI tror på, at det de unge, som selv har løsningerne på hvordan vi får endnu flere med.

Ud af de mange ansøgninger ImpulsPulsen har fået, har de valgt at støtte Ungdomsholdet i NORD, fordi de tror på, at vi kommer til at få endnu flere unge til at synes idræt, er sagen.

Penge skal bruges til at fortælle andre unge om holdet gennem opsætning af plakater i lokalområdet, en video-kampagne på vores sociale medier, et event i Fjordparken og indkøb at et flydende Volleynet.

Tusind tak til ImpulsPulsens Advisory Board, for at give vores unge chancen for at få endnu flere med på holdet!
Vi glæder os til at vise projektet frem undervejs på vores Facebook og Instagram.