Gratis Prøvetimer i NORD

Nu kan du booke en prøvetime hele sæsonen

Vi tilbyder alle én gratis prøvetime ifm. den daglige holdundervisning i Undervisningsafdelingen.

Det gør vi, fordi vi er overbeviste om, at hvis du først komme ud i hallen, og prøver os af, så kommer du også igen næste gang.
Vi er nemlig rigtig gode til at tage imod nye.

Du skal huske at tilmelde dig, før du dukker op

Opret en profil. Gå til "Tilmeld og holdtider" og find et hold, du gerne vil prøve af. Klik på "Læs mere og tilmeld".
Hvis holdet har ledige prøvetimer vil der stå "Book prøvetime" under holdfotoet inde på beskrivelsen.

Hvordan fungerer en prøvetime?

Når du tilmelder dig en prøvetime får du chancen for at se, om det hold, du prøver af, er noget for dig.
Og vi får en chance for at lære dig at kende.

Du tilmelder dig via hjemmesiden og dukker op til hold-starttiden. Her kontakter du én af vores trænere på kanten, som tjekker dig ind i vores afkrydsningssystem.
Vores trænere skal nok tage godt imod dig og føre dig igennem holdets forløb.
I slutningen af prøvetimen opfordrer vi dig til at rådføre dig med træner om, hvorvidt dette er det rigtige hold, eller om vi evt. har et andet, der passer endnu bedre til dig.

Efter prøvetræningen modtager du automatisk en mail med link, der fører dig direkte ind til holdtilmelding på det hold, du var ude at prøve.

Spørg hellere en gang for meget

Vi vil meget hellere have en chance for at hjælpe dig, end misse muligheden for at få dig med i vores Svømmeklub.
Spørg derfor hellere en gang for meget, end en gang for lidt, hvis der er noget du bliver i tvivl om.
Vores Foreningskoordinator er altid klar på en snak, og vejleder gerne ift. f.eks. valg af hold.
Så tøv ikke en kende med at henvende dig på såvel tlf. som mail.