Ny Cheftræner ansat.

26-07-2023

Det er med stor fornøjelse at Svømmeklubben NORD kan offentliggøre at vi har skrevet kontrakt med en virkelig kapacitet i Svømme Danmark.

Vi har været så heldige at ansætte Michael Hinge som ny Cheftræner for konkurrenceafdelingen.

Michael har de seneste fem år stået i spidsen for Holbæk Svømmeklub, men skifter pr. 1/11 til Svømmeklubben NORD.

Formand for Svømmeklubben NORD, Flemming Skjøtt udtaler:

"Michael har en lang fortid i svømmeverdenen og har prøvet stort set alt. Så vi håber med hans ansættelse at kunne høste af hans erfaring med drift af en svømmeklub på alle niveauer. Michael skal stå i spidsen for konkurrenceafdelingen, men samtidig være med til at sikre kvaliteten i undervisningsafdelingen. Således at NORD kan fastholde sin status blandt de bedste og mest sociale bredde-svømmeklubber i Nordjylland."

Michael Hinge udtaler:

"Jeg ser frem til at lære menneskerne i Svømmeklubben NORD at kende, og særligt til at samarbejde med de øvrige trænere i klubben, om at kvalitetssikre og udvikle svømmerne og klubben, i tråd med den vision der i forvejen ligger fasttømret i klubbens DNA”

Da Michael pga. kontraktlige forpligtigelser først kan stå på kanten fra d. 1. November bliver det indtil da, vores assisterende træner Viktor B. Kramer som vil køre de daglige træninger, med assistance fra det øvrige trænerteam.

Vi håber at i vil tage godt imod Michael når i møder ham!

For yderligere information kontakt formanden på: flemming@svommeklubbennord.dk​