Uge 27

REMA 1000 AquaCamp for børn

Antal tilmeldte: 21/30 Pris: 1200 DKK Lokation:
Skolevej 2
9400 Nørresundby
Dato:
01-07-2024 08:00
05-07-2024 16:00
Sidste frist for tilmelding:
03-06-2024

Er du en vandhund?
Så er der rig mulighed for sjov og leg under sommerens tema: "Olympiske Lege"

Det kræver ingen forudsætninger, for at deltage - blot lysten til at hoppe i vandet og lege på lands.

REMA 1000 Aqua Camp er for alle børn ml. 7 og 12 år.

Dit barn får:

• En fantastisk oplevelse over fem dage, sammen med en masse andre børn, som virkelig også elsker vand!
  • Frugt og saftenvand fra REMA 1000
  • Goodie-bag fra SVØM Danmark med:
    • REMA 1000 AquaCamp t-shirt
    • REMA 1000 AquaCamp taske
    • REMA 1000 AquaCamp diplom
    • Svømmebriller og badehætte fra Arena, som skal bruges under Campen
    • Drikkedunk og myslibar fra REMA1000
    • Aktivitetsbogen "Håndbog for små livreddere" og båderådsfolder fra TrygFonden
  • AquaChamp-mærker og diplomer

Program:

Alle dage starter og slutter i Svømmeklubben NORDS klubhus, Skolevej 2, 9400 Nørresundby.
Pasning kl. 8.00-9.00 og kl. 15.00-16.00 er inklusiv i prisen.
Vi går i svømmehallen om formiddagen og igen om eftermiddagen.
Til lands vil der være tid til leg, boldspil m.m. både undenfor og indenfor i gymnastiksalen.

Medbring:

• Håndklæder (ét til formiddag og ét til eftermiddag)
  • Badetøj (gerne to sæt, hvis I har, så der er et tørt sæt til om eftermiddagen)
  • Indendørs idrætstøj og sko
  • Udendørstøj til en tur på legepladsen
  • Stor madpakke pakket i en køletaske - vi sørger for frugt, snacks og saftevand i løbet af dagen, så sørg for, at I sender "rigtig" mad med og ikke kun "det sjove".

Sådan tilmelder du dit barn:

1. Opret først en profil med dine forælder-informationer, ved at klikke på "Opret profil"

2. Log ind og vælg "Min profil" --> "Gå til profil". Klik på "Tilføj familiemedlem" og indtast dit barns informationer.
  3. Gå tilbage hertil og klik på dit barns navn, så det lille hvide flueben flytter plads.
  4. Udfyld de nedenstående felter sammen med dit barn, og gennemfør tilmeldingen.

Vi glæder os til at se jer!

OBS! Skriv dig på ventelisten, hvis holdet bliver fyldt - så opretter vi et ekstrahold, hvis der er nok venteliste-tilmeldinger

(Svømmeklubben NORD forbeholder sig retten til at aflyse arrangementet, såfremt der ikke er nok tilmeldte. Vi kan desværre ikke varetage undervisning af børn med specielle, udtalte behov, da vi ikke har ressourcerne til at imødekomme disse behov. Kontakt evt. kontoret for en snak herom, inden I tilmelder jer.
Undervejs på Campen vil der blive taget billeder og video. Materialet bruges både til markedsføring, og til at I forældre får mulighed for at se, hvad vi har lavet på Campen. Se vores sociale medier for eksempler herpå fra Påsken 2024)

Ekstra information

T-shirt størrelse
Astma/Allergi/Sukkersyge?
Medicin?
Specielle forhold?
Svømmeerfaring
Placering i bassin
Jeg kan flyde
Jeg kan godt lide at springe i vandet fra kanten
Jeg kan godt lide at få hovedet under vandet
Jeg kan godt lide at dykke

Kontakt info

Disse informationer er krævet til at gennemføre online betalinger i henhold til de nye EU regler for sikker online betaling (3D secure). Læs mere omkring dette her.

Pris: 1200 DKK